Elev på Davidskolen

Elev her: Welcome

Skolevenner

Hvert år starter vi op med, at hver enkelt elev i 0. kl. sættes sammen med en elev fra 6. kl. og udgør det, der benævnes skolevenner.

De mødes så ved forskellige events gennem hele skoletiden, fx emneuger eller til sidste skoledag. Noget af det første, der sker, er at 6.kl. viser de nye elever rundt på skolen, så de bliver kendt med lokaliteterne.

Vi oplever, at disse skolevenner er med til at gøre de yngste elever trygge, og det får de større elever til at føle ansvar. Det er med til at sikre trivslen blandt skolens elever.

Elev her: Billede

Elevråd

Elevrådet består af en elev fra hver klasse i 4. – 9. klasse:
Andrei - 9. klasse
Ditlev - 9. klasse
Tobias - 8. klasse
Alexander - 8. klasse
Josianne - 7. klasse
Bertram - 7. klasse
Silke - 6. klasse
Jonah - 6. klasse
Enya - 5. klasse