Ny elev på skolen

Herunder finder du al info du behøver for at melde dit barn ind på skolen eller i SFO'en.

Ny elev / Indmeldelse : Services
davidskolen_hovedindgang1

Indmeldelse

Hvis du ønsker, at dit barn skal gå på Davidskolen, kan du gøre følgende:

Hvis dit barn er i førskolealderen, dvs. 0-5 år, kan du udfylde dette skema og indsende det enten via post eller mail. Optagelseskriterier og info finder du her.

Hvis du ønsker, at dit barn skifter skole fra en anden skole til Davidskolen, må du også gerne udfylde skemaet, men der er nogle betingelser for optagelse.

For det første skal der naturligvis være plads i klassen (vores klassekvotient er 22)

For det andet er det vigtigt, at du/I kommer til en samtale med skolens leder og den aktuelle klasses klasselærer, hvor vi får afstemt jeres og vores forventninger.

Efterfølgende kan der aftales en gensidig prøveuge eller måske to.

På grundlag af det aftales det endeligt, om barnet kan optages/indskrives på skolen. Har du nogle spørgsmål angående dette er du meget velkommen til at kontakte vores kontor på tlf. 56975040 eller mail: kontor@davidskolen.dk.

Anmodningsblanketten finder du her (hvis der er mere end 1 år til skolestart)
Indmeldelsesblanketten finder du her (op til 1 år til skolestart)

Priser pr. 1/8 2023

Priser billede_edited_edited_edited_edited.jpg
Ny elev / Indmeldelse : Billede

SFO

SFO’en drives i tæt samarbejde med børnehaven BØRNEBAKKEN.

Vi har åbent alle skoledage fra kl. 6.30 – 7.55 og igen fra kl. 12.30 – 16.30. I alle skoleferier har vi også åbent fra kl. 6.30 – 16.30. Disse dage går vi oftest sammen med børnehavebørnene til Landstedet, som er Børnebakkens lille ”bondegård” på adressen, Haregade 21. Tlf. nr.: 22 87 00 46.

Ny elev / Indmeldelse : Tekst